Warning: file_put_contents(): Only -1 of 46307 bytes written, possibly out of free disk space in /web/k5fc/afuzet.hu/wp-content/plugins/bsa-plugin-pro-scripteo/frontend/css/template.css.php on line 31
Miért lehet kifizetődő a közösségi médiában hirdetni? - aFüzet

Miért lehet kifizetődő a közösségi médiában hirdetni?

Mitől működnek olyannyira hatékonyan a közösségi média hirdetések? Kiknek, illetve mikor lehet kifizetődő hirdetéseket futtatni a Facebook, az Instagram, vagy többek között a LinkedIn felületén?

Erre a kérdéskörre keressük majd a választ a bejegyzés keretei között. Leginkább azért, mert a közösségi médiában hirdetni tényleg nyereséggel kecsegtető gyakorlat. Persze ismerni kell hozzá a leginkább kifizetődő megoldásokat.

A hirdetések íratlan, ugyanakkor messze nem elhanyagolható szabálya

Amiről egyébként meglepően sokan feledkeznek el még úgy is, hogy alapvetően marketinggel vagy stratégia alkotással foglalkoznak. Lássuk tehát a lényeget. Az eredményes hirdetés kulcsa a célközönséget ott megszólítani, ahol nagy számban megtalálható.

Teljesen racionális, józan paraszti ésszel is belátható állítás. Ahogy nem igazán éri meg kihalt utcán szórólapozni, úgy online térben sem kifizetődő ott hirdetni, ahol nem igazán vannak releváns látogatók és érdeklődők.

“Na de honnan tudjuk, hol van a releváns célközönség?” – adja magát a kérdés. Nézzünk meg erre vonatkozóan néhány statisztikát.

Miért pont a közösségi médiát említjük, hogyha online hirdetésekről van szó?

Kapásból beszédes adat lehet, hogy a felhasználók napi átlagban majdnem két és fél órát töltenek el ott. Egész pontosan 145 percről van szó. Legyünk őszinték, ide nem is olyan nehéz bepréselni a hirdetésünket.

Ezen felül Amerikában is értik a csíziót. Nyilván nem véletlen ugyanis, hogy arrafelé a B2B cégek 83 százalékban használják a közösségi média hirdetési lehetőségeit. Még jobb, hogy alapvetően egyre népszerűbb platformokról van szó.

Kapaszkodjunk meg, mert a tavalyi év során naponta 1,3 millióval lett több azoknak az embereknek a száma, akik legalább egy közösségi oldalt használtak. Elképesztő lehetőségek, amiket vétek volna kihasználatlanul hagyni.

A Rackhost tudásbázis felületén minden szükséges praktikát és megoldást megtalálhatunk, amire szükség lehet az induláshoz. Lássuk most ezeket!

Mi minden kell ahhoz, hogy a közösségi médiában hirdetni kifizetődő legyen?

Mindenekelőtt egy tudatos, átgondolt stratégia. A stabil alap, vagyis a minőségi weboldal például messze nem elhanyagolható tényező.

Persze nem árt az sem, hogy a termékünkkel, a szolgáltatásunkkal, no és persze a célközönséggel releváns közösségi média felületet sikerüljön kiválasztani. Ahogy üzleti témában inkább a Facebook vagy a LinkedIn felülete lehet a nyerő, úgy szépségipari vagy mondjuk kutyás termékekkel talán az Instagramon éri meg jobban hirdetni. 

Az sem lényegtelen persze, hogy a vevőszerzés, ezzel együtt pedig a hirdetés gondosan megkomponált folyamat mentén működjön. Figyelmet fordítva azokra a problémákra és döntést befolyásoló tényezőkre is, amelyek valószínűleg megfordulnak majd a közönség fejében.