A marketing tevékenységek kiszervezése jó ötletnek tűnik, amikor már olyan szerteágazó feladatokat kell cégvezetőként megoldanod, amihez sem szaktudásod, sem időd nincs.
Persze jó tisztában lenni azzal, milyen terheket tud levenni a válladról a marketing kiszervezése, milyen előnyöket jelenthet az együttműködés egy ügynökséggel. Miben számíthatsz rájuk, és miben nem? Egyáltalán ismered-e a digitális és az online marketing ügynökségek közötti különbségeket? Többek között ezekre a kérdésekre adunk választ cikkünkben, tarts velünk!
Az online megjelenés ma már alap
A digitális jelenlét ma már kulcsfontosságú a legtöbb vállalkozás életében, hiszen ezáltal biztosítható a vállalkozás láthatósága, ezáltal jövője. Az online megjelenés megvalósítása azonban már korántsem ilyen egyszerű. A Selector Digitális Marketing Ügynökség full-service szolgáltatása online megjelenést biztosít az őt megbízó ügyfelek számára a marketing stratégia megalkotásától a közösségi médián keresztüli kommunikáción, a kampányok levezénylésén át a weboldallal kapcsolatos fejlesztésekig bezárólag.
Az online marketing ereje a költséghatékonysággal, a mérhetőséggel és a folyamatos optimalizálással jellemezhető. Több önálló szakterületet foglal magába, így teljes körű szolgáltatást csak az ügynökségek tudnak biztosítani. A szabadúszók egy-egy részterületre specializáltan tudják segíteni a munkádat, és megvannak a korlátaik.
Mit tud egy online marketing ügynökség?
Az online marketing ügynökségek az ügyfél céljainak megfelelően segítik a marketing tevékenységek ellátását az egységes megjelenés biztosítása érdekében többek között a célközönség hatékony megszólításával, a márka széleskörű megismertetésével, a vállalkozásra irányuló pozitív attitűd kialakításával, lead szerzéssel.
Elemzésekkel, ötletekkel, javaslatokkal állnak elő annak érdekében, hogy termékeidből, szolgáltatásaidból kihozhasd a maximumot, megnövelhesd üzleti eredményeidet.
Léteznek komplex digitális ügynökségek, amelyek az online marketing szinte összes területét lefedik, illetve egy-egy szakterületre specializálódott PPC, SEO vagy social media ügynökségek. Amennyiben performance marketing ügynökségeket alkalmazol egy témakörre, munkájuk összehangolásának nem kis feladata cégvezetőként a te válladat nyomja majd.
Miért van szüksége vállalkozásodnak marketing ügynökségre?
A szakértői csapat ereje a legfőbb érv erre a kérdésre, hiszen ők komoly tapasztalatok, gyakorlat birtokában naprakész információkkal rendelkeznek, ismerik a lehetőségek tárházát, az esetleges buktatókat.
Az online marketing komplexitásának kitanulására a folyamatos fejlődés miatt sem lesz lehetőséged, hiszen rengeteg időt, erőforrást emészt fel, ami miatt nem tudsz a vállalkozásodra koncentrálni. Egy ügynökséggel szemben viszont elvárható a naprakész tudás, a trendek átfogó ismerete, a hatékony munkavégzés.
A marketing ügynökségeknek a szaktudás mellett a technikai háttere is adott, hogy hozzásegítsenek a legprofibb megoldásokhoz.